2.2 vs 2.4 -- propozycja

Pon, 23 Lip 2001, 11:38:21 CEST

On Mon, 23 Jul 2001, Michał Kuratczyk wrote:

> Jankiem nie jestem, ale:
> - zdejmowanie zbędnych CAPów (wiem, że można też capselem czy innymi)

Jak pojawi sie xfs czy systemy plikowe z ACLami sprawa sie rozwiąże sama i
to bez takich wynalazków jak LIDS czy inne tego typu.

> - informowanie admina o dziwnych zachowaniach w systemie (przede
>   wszystkim próby wykorzystania zdjętych CAPów)

I co to daje ? Równie dobrze mozesz logować próby logowanai an roota w
sytuacji kiedy tylko konkretne osoby mogą to wykonać.

> - wykrywanie skanów[1]
>
> [1] Tak, wiem, że Ty nie widzisz związku między skanami
>     a bezpieczeństwem, ale zapewniam Cię, że takowy istnieje

Ktoś kto chce wykonac atak *zakłada* że dziura jest i wykorzystuje ją w
ciemno bez zostaiwanai dodatkowych śladów. Kogoś kto robi inaczje można
zignorować.
Michał za długo w tym siedzę żeby dać sie nabrać na lepo pozozrnego
bezpieczeństwa (bo to tylko o to chodzi .. o pozór).