2.2 vs 2.4 -- propozycja

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 23 Lip 2001, 11:55:58 CEST

On Mon, 23 Jul 2001, Tomasz Kłoczko wrote:
> Jak pojawi sie xfs czy systemy plikowe z ACLami sprawa sie rozwiąże sama i
> to bez takich wynalazków jak LIDS czy inne tego typu.

Czyli narzucasz wszystkim xfs i ACL'e? Mnie sie nie podobaja ACL'e, bo
jest chorym troche pomyslem iles-tam bitow uprawnien.
Fajnym rozwiazaniem tej dziedzinie jest securitate (zreszta - nasz rodzimy
produkt...)

> I co to daje ? Równie dobrze mozesz logować próby logowanai an roota w
> sytuacji kiedy tylko konkretne osoby mogą to wykonać.

Daje mi to, ze widze, ze dany user probowal cos kombinowac i jemu sie
przyjrzec blizej nalezy...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
Windows message:
"CPU not found. Software emulation"