2.2 vs 2.4 -- propozycja

Rafal Dziedzic dziedzic w kei.pl
Pon, 23 Lip 2001, 11:42:03 CEST

On Mon, 23 Jul 2001, Blues wrote:

> Twierdzisz, ze 2.4.7 nie ma juz tych problemow? OK - doprowadz 2.4 do
> stanu, zeby moglo sie na ftp'ie znalezc. Nie uwierze, dopoki nie zobacze.
> Wtedy wszyscy bedziemy sie mogli o tym przekonac.

Po tej dlugiej aczkolwiek bez produktywnej dyskusji postanowilem sie
troche pobawic 2.4... W sobote skompilowalem sobie 2.4.5... pracuje na tej
maszynie zdalnie i widze ze wiesza mi sie sesja ssh, zamiera na kilka
sekund... Teraz biore sie za 2.4.7... zobaczymy jak bedzie chodzic.

Ale mam jeden problem.... w 2.2.x byl sobie pliczek include/linux/tasks.h
a w nim zmienna NR_TASKS a tu brak..... "co robic????" :((( Wie ktos cos
na ten temat? bylbym bardzo wdzieczny za info.

Pozdrawiam
Rafal Dziedzic