2.2 vs 2.4 -- propozycja

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 23 Lip 2001, 11:39:15 CEST

On Mon, 23 Jul 2001, Jan Rekorajski wrote:
> Naprawdę najlepsze są najprostsze rozwiązania, a to co proponujesz to
> tylko komplikowanie sobie życia.
>
> Janek
> PS. będę sie upierał - 2.2 i okolice (NIE, agaran, NIE GLIBC) do /supported
>     a 2.4 do podstawowego zestawu.

Ludzie - skonczmy to, bo staje sie to nudne juz.

Niech sie pojawi w koncu 2.4.7 na ftp'ie (wczoraj probowalem - to co jest
w repo nie kompiluje sie do pakietu), a bedziemy mogli dalej rozmawiac...

Naprawde nie moge miec zdania o czyms, czego nie mam okazji sprobowac w
wersji dystrybucyjnej. Jajko jest na tyle newralgiczna czescia, ze musi
sie pojawic w HEAD (nie w test) i pozwolic ludziom na swobodne testowanie.

Naprawde - bledy szybko wyjda, jezeli jakies sa.

Ale z kolei w zadnym razie nie chcialbym, zebysmy sie pozbywali 2.2,
poniewaz na servery jest ono bardziej pewne. Sam na swoim prywatnym
desktopie uzywam 2.4.5 i jestem zadowolony. Jednak do servera bym tego nie
wlozyl, poniewaz widze jakie sa problemy (glownie z VM).

Twierdzisz, ze 2.4.7 nie ma juz tych problemow? OK - doprowadz 2.4 do
stanu, zeby moglo sie na ftp'ie znalezc. Nie uwierze, dopoki nie zobacze.
Wtedy wszyscy bedziemy sie mogli o tym przekonac.

Do tego czasu - EOT.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
Windows message:
"CPU not found. Software emulation"