Zwis Instalatora

Krzysztof Drewicz hunter w kittie.raszyn.pl
Pon, 23 Lip 2001, 17:59:44 CEST

On Mon, 23 Jul 2001, Blues wrote:

> chyba nie
moge 20GB na ide  sie zaofiarowac..

> Tak

> Chyba tak
jak cos to sie na to pisze tylko duronik w domq bez laczka ale z tym
walcze...

> Kompilacja z optymalizacja daje niezlego kopa. Widzialem po prostu efekty.
> Stanowczo warto.

> Gdzie tak daja??
w malych miastach na zadupiu 10 km od palacyku nauki i kulturki a nawet
lacza z tpsa brac nie moge (o neo nie slyszeli sdi nie maja polek i
miejsca w centrali)
> Ja tez tak chce :))
a ja chcialbym miejsce parkingowe na rower pod mimuwem na nast. 5 lat...

hunter