Open Office

Krzysztof Drewicz hunter w kittie.raszyn.pl
Wto, 24 Lip 2001, 00:35:56 CEST

On 23 Jul 2001, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> To akurat super (zresztą xml to już nie żadna nowość)

> To już gorzej...
> Wymaga javy ale nie łyka żadnej z posiadanych przez nas.

> A co byś chciał tu wymyślić? Cross-builder na Crayu? ;)
make puszczony z kilku maszyn chociażby...
takie proste wystarczy że się ten cały
"dmake" którym trzeba openoffice kompilować jakoś po ludzku
zachowa.
> Jedyne co to dać na builder - ale dopiero jak będą nowe dyski -
> to się czas zredukuje parę razy.
? ma to aż tak duży wpływ ma szybkość /me jakoś dołożył ramu do domq i
myślałem że dyskami nie ma co przyspieszać....
> Ale nie wiem co by powiedzieli Janek/Sebastian na takie zapychanie maszyny...
właśnie jakie łącze byłoby potrzebne na buildera _tylko_ do OpenOffice ?
myśle że wystarczy zapewnić akualizację źródeł i tyle...

> Rafał
hunter.