2.2 vs 2.4 -- propozycja

Arkadiusz Miskiewicz misiek w pld.org.pl
Nie, 22 Lip 2001, 19:56:49 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Zauważ, że bez tego będziemy musieli dopuszczać do coraz większego
> rozrostu rc-scripts i to o funkcje bezposrenio niepotrzebne, które mogłby
> być odseparowane w osobne zasoby.
Coś w wakacje utrudnianie się Tomkowi włączyło. Zgadzam się z
Jankiem. Rozrost rc-scripts to mały problem, a trzymanie tego w jednej
kupie to nieoceniona zaleta pozwalająca nad tym panować. Rozwalenie
tego na kawałki spowoduje że będzie to mało przejżyste i zagmatwane
(np. niektóre zmienne trzeba by było eksportować). Ogólnie bagno.

Póki co to z Jankiem we dwóch zajmujemy się rc-scriptsami i żeby
cokolwiek tego typu wprowadzić to musisz nas przekonać o zaletach i
zyskach określonego rozwiązania , a na razie to
Ci się kompletnie nie udaje.

--
 Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl/