dam buildera

Pon, 23 Lip 2001, 19:24:05 CEST

On Mon, 23 Jul 2001, Marcin Bohosiewicz wrote:
[..]

> Tomek, a co powiesz o 2xPIII 600 z 18GB dysku na potrzeby PLD.
> Pamieci moge wlozyc do 1GB (teraz jest 512MB), bo nie wiem  gdzie kupic
> kosci > 256MB. Lacze: 2x2MBps do Polpaku.

Nie tyle ważna jest moc jednostki co potencjalnie czas na jaki bezie mogła
być włączona. To bezie decydowac o tym czy waro bedzie szykować tam
odpowiednie środowisko.

Tak czy inaczej szykyje u siebie takie proste skryptowe ustrojstwo do
budowania wszystkich pakietów w kółko po to żeby uzyskać informacje buduje
się/nie buduje się. Na poczatek mogę sobie zaprzac do tego 15 sztuk
celeronów 400 Mhz w labie i zaraz po tym drugie tyle. Potencjalnie w taką
grupę bedzie mozan wpiąć niemal każdą wolna oc pzrerobową.

Po odetkaniu zatoru związanego z brakiem miejsca na ftp.pld.org.pl na
pewno będzie można myśleć o kolejnych portach w tym i o czymś
zoptymalizowanym pod athalona. Na razie tego typu ruchy muszą jednak
jeszcze chwilę zaczekać.