dam buildera

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Pon, 23 Lip 2001, 19:47:35 CEST

On Mon, 23 Jul 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Mon, 23 Jul 2001, Marcin Bohosiewicz wrote:
> [..]

> Nie tyle ważna jest moc jednostki co potencjalnie czas na jaki bezie mogła
> być włączona. To bezie decydowac o tym czy waro bedzie szykować tam
> odpowiednie środowisko.
Host chodzi 24/24 i bedzie chodzic. Maszyna jest kupiona przeze mnie za moje
pieniadze wiec nikt mi nie kaze np. wylaczyc buildera.
Jedyne zagrozenie to brak 220V lub burza, palaca co sie da (np jak ostatnio
co spalila Cisco2610). Mam nadzieje jeszcze w tym tygodniu dysk kupic,
to bedzie mozna wszystko szykowac.

> Po odetkaniu zatoru związanego z brakiem miejsca na ftp.pld.org.pl na
> pewno będzie można myśleć o kolejnych portach w tym i o czymś
> zoptymalizowanym pod athalona. Na razie tego typu ruchy muszą jednak
> jeszcze chwilę zaczekać.

Co do platformy AMD to jesli sie tego nie bedzie dalo budowac na Intelu
moge sprobowac cos pokombinowac z kilkoma duronami....

M.

PS. Kto wie gdzie kupic kosci SDRAM > 256MB w przystepnej cenie?

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-