Open Office

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Pon, 23 Lip 2001, 19:22:44 CEST

Krzysztof Drewicz <hunter w kittie.raszyn.pl> writes:

> Jest tak.... przeszli z wszystkim na xml

To akurat super (zresztą xml to już nie żadna nowość)

> i inne nowosci,

To już gorzej...
Wymaga javy ale nie łyka żadnej z posiadanych przez nas.

> nie dziala im drukowanie, chcialbym to skompilowac/wlaczyc do pld ale to sie 12h na
> PIII600 kompiluje ze o 300 Mb pliku tar nie wspomne.
>
> any ideas?
> bo stawiac sobie compile farme na 1 miesiac to nei sensu

A co byś chciał tu wymyślić? Cross-builder na Crayu? ;)
Jedyne co to dać na builder - ale dopiero jak będą nowe dyski -
to się czas zredukuje parę razy.
Ale nie wiem co by powiedzieli Janek/Sebastian na takie zapychanie maszyny...

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)