Budowanie zale?nych od siebie pakiet?w (Re: 2.2 vs 2.4 -- propozycja)

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pon, 23 Lip 2001, 19:28:15 CEST

Sorry ale to jest kompletny kretynizm.
Przypouscmy ze chce urzywac kernela. Mam kilkma maszynek pod tru64
wspoldziele z nimi home po nfs. NFS z 2.4.x nie dziala z NFS z tru64
bo nie. Sa na to patche ktore moge sobie nalozyc. Nie ma IMHO sensu
wkladac tych patchy do dystrybucyjnego kernela.
Zatem mam wlasny kernel inny niz tez z PLD czasem nowszy czasem starszy.
Zeby posluchac muzyczki musze przekompilowac caly kerenl z PLD, ktorego i
tak nie zamierzam urzywac. To jest chore.

Twoim celem jest posiadac integralnosc na ftp a nie w repo. Poprostu
chcesz miec wszystko na ftp zintegrowane badz uwazny i nie przezucaj
bezsensu. W PLD klawe jest to ze jest repo. Mozna se zrobic ./builder
alsa-driver-up.spec i po chwili ma sie muzyczke z nowym kernelem.

Jak natomiast zaczniesz mnie zmuszac do:
1. albo kompilowania godzinami,
2. albo urzywania kerneli zgodznych z tym co jest na ftp,
3. albo niesluchania muzyczki,
to ja pierodele takie wczasy, wracam do Groznego.

Chcesz miec integralnosc rob tak jak Ci Pawel mowi. Ale jak mi dasz
powyzszy wybor to juz bedzie przesada.

Powtarzam mozna uzyskac integralnosc innymi metodami tylko trzeba nad
tym popracowac. Poza tym to sie powinno dac zrobic jakimis zaleznosciami w
specu. Jak sie nie da to znaczy ze filozofia zaleznosci w rpm jest o
kant dupy potloc.

Lukasz

--
Łukasz Dobrek