Budowanie zale?nych od siebie pakiet?w (Re: 2.2 vs 2.4 -- propozycja)

Pon, 23 Lip 2001, 19:56:50 CEST

On Mon, 23 Jul 2001, Lukas Dobrek wrote:

> Sorry ale to jest kompletny kretynizm.
> Przypouscmy ze chce urzywac kernela. Mam kilkma maszynek pod tru64
> wspoldziele z nimi home po nfs. NFS z 2.4.x nie dziala z NFS z tru64
> bo nie. Sa na to patche ktore moge sobie nalozyc. Nie ma IMHO sensu
> wkladac tych patchy do dystrybucyjnego kernela.

W tym momencie możesz przestać, bo kernel dystrybucyjny nie służy do
utrzamania wyłacznie Twoich maszynek.
Panowie .. odrobina logicznego myślenia wykraczająca po za własne podwórko
:>
Zakładam, że jeżeli dobzre dobierzesz konfigurację kernela to jego
kompilacja nie bedziesz mógł sie juz zajmowac (tu oszczedzisz czas) a
całosć pzrejmie na siebie nbuilder który wupluje Ci kernel który po
zainstalowaniu i wygenerowaniu initrd dosdtaniesz dokładnie to co
chciałeś.

kloczek --