Budowanie zale?nych od siebie pakiet?w (Re: 2.2 vs 2.4 -- propozycja)

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pon, 23 Lip 2001, 20:21:13 CEST

On Mon, Jul 23, 2001 at 07:56:50PM +0200, Tomasz K?oczko wrote:

> W tym momencie możesz przestać, bo kernel dystrybucyjny nie służy do
> utrzamania wyłacznie Twoich maszynek.
A czyich. Wal sie z takim rozumowaniem. Uparles sie na powkladanie
tego do jedengo speca. Wycioles moje argumenty nie odnoszac sie do nich
w zaden sposob. Napisales zebysmy logicznie mysleli, co w swietle
wyciecia argumentow zakrawa na zart. Nastepnie napisales bzdure bo
jak wyzej pokazalem nie moge urzywac na kilku maszynkach kernela
z dystrybucji. Bo nie moge bo musze wlasne latki nakladac.
Czy mozesz przeczytac to co napisalem. Bo to sie robi naprawde
wkurwiajace.
Powtorze jeszcze raz.
Wyjdzmy z zalozenia ze nie masz prawa zmuszac mnie do urzywania kernela
z dystybucji. (Jesli tego nie rozumiesz to mozesz popatrzec na to co
zostawiles z mojego listu) Bo ja nie mam mozliwosci nie uzywania tych
maszynek. Zreszta podobnie do tru64 zachowuje sie AIX.

I cala dyskusje czy Kura ma sobie wkladac LIDSA do jajka czy nie uwazam
ze smieszna niech sobie Michal do jajka wklada co mu sie podoba Ty mu
nie mozesz mowic cczy on ma czy nie ma sobei tego tam wkladac.

Stawiasz mnie w sytuacji w ktorej:
1. albo kompilulje godzinami,
2. albo musze urzywac kerneli zgodznych z tym co jest na ftp,
3. albo nie slucham muzyczki.

Zadne z tych rozwiazan mnie sie nie podoba. Dlatego proponuje pomyslec
nad rozwiazaniem korzystajacym z mechanizmuw sluzacych do ustalania
zaleznosci czyli pol Req, Prereq itd w specach. Jak sie chce miec
zaleznosci to sie je tym robi. To pozwoli ustalic zaleznosci komputerze
urzytkownika. Na ftp te zaleznosci mozna zalatwic analizujac te pola
skryptem i wysylajac kilka zlecen naraz. Koniec. Moze nasz system
builderow jest nie doskonaly i trzeba go poprawic. Moze mozna do niego
dolozyc mechanizm ostrzegania wysylajacego na buildery ze to co wyslal
konfliktuje sie naprzyklad z tym co jest na ftp. Albo automatycznie
budowac to. Albo rozbudowac skrypt buildrpm_request. Albo napisac inny.
Moze wystarczy uwazac na to co sie robi. Ale nie mozna leczyc bulu zeba
wyrywajac wszystkie.

I jesli mimo oporu w zasadzie wszystkich zrobisz tego megaspeca to bedzie
to cholernie symptomatyczne. Dokladnie tak bylo z rc-boot. Po tym jak
sie z Toba kompletnie niezgodzilem, pozwoliles sobie napisac tutaj
"po ustaleniach na ircu robimy tak" mam to w dupie nie bedziemy sie tak
bawic. Tak sie nie dyskutuje. To jest wstretna erystyka i mam tego dosc
albo odpowiesz na mje argumenty albo dla mnie EOT.

Lukasz
--
Łukasz Dobrek
Institut für Theoretische Physik