apache + mod_ssl

Krzysztof Drewicz hunter w kittie.raszyn.pl
¦ro, 25 Lip 2001, 15:06:20 CEST

On Tue, 24 Jul 2001, Przemek Piotrowski wrote:

> witam
>
> jak wyglÄ…da koszerna metoda instalacji certyfikatu zabezpieczonego
> kluczem i/lub uruchamiania apacza+mod_ssl z takim kluczem?
probowalem dawno temu to co pamietamzabindowac trzeba 2 razy na kazdy ip
raz na port 80, raz na 443(afair) [wazne jest to ze dla kazdego portu inna
linijka]

> [...]
> apache->mod_ssl pyta o hasło zabezpieczające certyfikat
> robi to przez bardzo prosty komandlajnowy programik, ktĂłry jednak
> zakopany w ramach /etc/rc.d/init.d/httpd daje efekt wiszÄ…cego
> Uruchomienie uslugi httpd...............................[ ZAJETY  ]
>
> problemy są dwa: jak ktoś nie wie, że w tym momencie wystarczy wklepać
> hasło to sobie trochę poczeka (; oraz nie da się (?) w ten sposób
> uruchomić apacza przy nieobserwowanym starcie maszyny -- a
> przynajmniej ja nie wiem jak (w /etc/sysconfig/apache ?) podawać kiedy
> ma być apachectl start a kiedy apachectl startssl
ja to chcialem jeszcze lepiej i ciagnalem sobie klucz po serialu w
odpowiednio wczesnym skrypcpcie, a pod serialem mialem ntka (nic inego nie
chcialo obsluzyc czytnika kart chipowyych)

> przem.
hunter