apache + mod_ssl

Przemek Piotrowski przemek.piotrowski w nic.com.pl
Śro, 25 Lip 2001, 19:49:04 CEST

witam

da koszerna metoda instalacji certyfikatu zabezpieczonego

o, czyżbym miał nowego mutta i pisał w unikodzie? (8 przepraszam

> probowalem dawno temu to co pamietamzabindowac trzeba 2 razy na kazdy ip
> raz na port 80, raz na 443(afair) [wazne jest to ze dla kazdego portu inna
> linijka]

nienienie (; nie chodzi mi o konfigurację apacza coby zadziałał, bo
działa

chodzi mi o imho przy użyciu rcskryptów pld nie da się w tej chwili
wystartować apacza+mod_ssl ładnie -- skrypt ,,zjada'' pytanie o
hasło do klucza ale czeka na odpowiedź co wygląda... dziwnie? (;

,,imho'' to może być równie dobrze moja nieznajomość mechanizmu rc.d, do
tej pory używałem głównie slacka

drugi problem jest taki, że przez apachectl da się wystartować
apacza+mod_ssl bez uruchamiania ssl (nie będzie słuchał na
odpowiednich portach etc.) czyli bez magicznego pytania a przez
rcskrypt nie / nie wiem jak... ale się dowiem! (;

przem.

ps. wymyśliłem łorkerałd w postaci dwóch httpd ale to mało eleganckie
jest

--
Sąd Okręgowy w Warszawie odrzucił wniosek Areny o odszkodowanie od
spółki Tel-Energo.