Sawfish

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Wto, 24 Lip 2001, 19:29:05 CEST

Witam!

Bawiąc się w poprawne zbudowanie sawfisha obił mi się o oczy taki oto
komunikat:

Please add the files
  codeset.m4 gettext.m4 glibc21.m4 iconv.m4 isc-posix.m4 lcmessage.m4
  progtest.m4
from the /usr/share/aclocal directory to your autoconf macro directory
or directly to your aclocal.m4 file.
You will also need config.guess and config.sub, which you can get from
ftp://ftp.gnu.org/pub/gnu/config/.

No i teraz pytanie, dlaczego mam dodawać te pliki (bo jak nie dodam to
co)? I dlaczego to ja mam je dodawać a nie są one w odpowiednich
pakietach?

                    Pozdrawiam
                         Artur

Milosc od pierwszego... powachania, czyli o feromonach
http://polki.interia.pl/artykul?art_id=10014