apache + mod_ssl

Przemek Piotrowski przemek.piotrowski w nic.com.pl
Wto, 24 Lip 2001, 21:41:35 CEST

witam

jak wygląda koszerna metoda instalacji certyfikatu zabezpieczonego
kluczem i/lub uruchamiania apacza+mod_ssl z takim kluczem?

chodzi o to, że przy starcie serwera z <virtualhost>sslengine on</>
apache->mod_ssl pyta o hasło zabezpieczające certyfikat
robi to przez bardzo prosty komandlajnowy programik, który jednak
zakopany w ramach /etc/rc.d/init.d/httpd daje efekt wiszącego
Uruchomienie uslugi httpd...............................[ ZAJETY  ]

problemy są dwa: jak ktoś nie wie, że w tym momencie wystarczy wklepać
hasło to sobie trochę poczeka (; oraz nie da się (?) w ten sposób
uruchomić apacza przy nieobserwowanym starcie maszyny -- a
przynajmniej ja nie wiem jak (w /etc/sysconfig/apache ?) podawać kiedy
ma być apachectl start a kiedy apachectl startssl

przem.

--
Internetowa aukcja Allegro rozpoczęła współpracę z mBankiem.
http://www.Krolestwo.pl/artykul/pokaz/6ba5a0295a9dc9e3eb3048c18239c103