KERNEL {Re: Budowanie zale?nych od siebie pakiet?w (Re: 2.2 vs 2.4 -- propozycja)}

Śro, 25 Lip 2001, 06:47:01 CEST

On Tue, 24 Jul 2001, Blues wrote:

> Ja mysle, ze ta opinia zamyka cala dyskucje, jako ze jezeli ludzie, ktorzy
> sie kernelem zajmuja stwierdzaja, ze jest to i tak trudne to juz teraz....

Może i kończy dyskusje ale nie rozwiazuje problemu jakim są rojechane
zasoby modułów kernela. Jak na razie podałem jedno rozwiazanie. Reszta je
olała nie podając nic konkretnego w zamian.