KERNEL {Re: Budowanie zale?nych od siebie pakiet?w (Re: 2.2 vs 2.4 -- propozycja)}

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 24 Lip 2001, 10:10:00 CEST

On Tue, 24 Jul 2001, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:
> Mnie sie wlos jezy na glowie, i palce kostnieja ze strachu ......
>
> Panowie i bez tego kernel jest tak pop***, ze z trudem sobie z Jankiem z tym
> radzimy.
>
> Wstawienie czegos wiecej do kernela zaowocuje tylko tym, ze kernel _NIGDY_
> nie bedzie aktualny, bo KAZDA zmiana w ktorymkolwiek jego fragmencie
> rozpizy resze.....
>
> Proponuje zostawic kernel tak jak jest.

Ja mysle, ze ta opinia zamyka cala dyskucje, jako ze jezeli ludzie, ktorzy
sie kernelem zajmuja stwierdzaja, ze jest to i tak trudne to juz teraz....

pozdr.  Paweł Gołaszewski
Windows message:
"CPU not found. Software emulation"