Budowanie zale?nych od siebie pakiet?w (Re: 2.2 vs 2.4 -- propozycja)

Śro, 25 Lip 2001, 06:50:40 CEST

On Tue, 24 Jul 2001, Jan Rekorajski wrote:

> HA HA HA.
> Rozjadą ci sie wersje, nie wpadłeś na to?

Jezeli ktoś o to bedzie dbał to sie nie rozjadą. Że zacytuję .. można
wymyślić automat który to zrobi. Tak czy inaczje te zasoby miałby
wyłacznie znaczenie dla tych któym pakeit kernela dystrybucyjnego nie jest
potzrebny. Ja do nich nie należę więc nie zemnie się śmiejesz.