saq: SPECS firewall-init.spec

Śro, 25 Lip 2001, 07:09:19 CEST

On Tue, 24 Jul 2001, Paweł Sakowski wrote:

> Trochę wydłuża się nazwa pakietu, ale dla mnie może być. Niech się jeszcze
> parę osób wypowie na ten temat, to zmienię.
>
> Rozumiem, że dla modułów w tym przypadku dawać "@kernel2.2.19"?

Nie nie ma sensu. Tu wystarczy wyąłcznie zależność na poziomie speca
(Requires).
Tak czy inaczje zastanół sie nad tym oc zamierzas. Kwestia nie jest
prosta. JA nad tym myślełem dłużej. Inni wcale albo za krótko (co jest
powodem tego, że tak mocno pomysłowi zgrupowanai w jeden pakiet sie
sprzeciwiają). Każdy pakiet z miodułami bezie musiał być w dwch wersjach
(UP i SMP). Zapewne prawie wszystkie modyuły wymagać beą źródeł kernela
(zapewne .. bo potencjalnie cżęść nie musi mieć do tego dostepu i
wystarczą wyłacznie pliki nagłówkowe). Część modułów budujacych sie ze
źródłowych tarów uzależnai się od bierzącej wersji kernla na jakim to jest
kompilowane a nie od wersji jaka wynika z plikół nagłowkowych (helper do
svgalib).
Moduły zgrupowane czy budowane z osobnych pakietach źródłowych wymagaja
tak czy inaczej rozwiązania tych kwesti.
Wydaje mi się tylko że te przeszkody bedzie łatwiej rowązywać w mommencie
kedy zgrupuje się całość. Mogę sie myliś lub nie ale jak na razie po za
argumentami poza merytorycznymi (bo komuś tylko z powodów _osobistych_
taki ukłąd nie pasuje) nic w tej kwestii nowego nikt nie dorzucił (może
po za mglista propozycja wzbogacenai automatyki builderów która bez
rozwiązanai wczęsniej powyższego i tak spali na panewce).