saq: SPECS firewall-init.spec

Śro, 25 Lip 2001, 16:03:05 CEST

[środa, 25 lipiec 2001], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Nie nie ma sensu. Tu wystarczy wyąłcznie zależność na poziomie speca
> (Requires).
> Tak czy inaczje zastanół sie nad tym oc zamierzas. Kwestia nie jest
> prosta. JA nad tym myślełem dłużej. Inni wcale albo za krótko (co jest
> powodem tego, że tak mocno pomysłowi zgrupowanai w jeden pakiet sie
> sprzeciwiają). Każdy pakiet z miodułami bezie musiał być w dwch wersjach
> (UP i SMP). Zapewne prawie wszystkie modyuły wymagać beą źródeł kernela
> (zapewne .. bo potencjalnie cżęść nie musi mieć do tego dostepu i
> wystarczą wyłacznie pliki nagłówkowe).

kloczek, mantra dla ciebie na dzisiaj: "nie jestem pępkiem świata".

Tak się składa że nawet nie wiesz ile ja czasu poświęciłem na zrobienie
pakietu z kernelem, więc nie pieprz głupot że "Inni wcale albo za krótko".

I zapewniam cię że te moduły które są w osobnych pakietach NIE POTRZEBUJĄ
źródeł kernela do kompilacji, wystarczą im nagłówki.

PS s/Ludzie nie mają/kloczek nie ma/
> *Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają*
> Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

Janek