Budowanie zale?nych od siebie pakiet?w (Re: 2.2 vs 2.4 -- propozycja)

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 25 Lip 2001, 08:05:57 CEST

On Wed, Jul 25, 2001 at 06:48:52AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Owszem nie możan. Tak samo jak nie możan zbudować reszty modułów (moze w
> przypadku modułu do masq jest to możliwe ale na pewno nie jest mozliwe w
> przyapdku alsy, lids).

Sprawdzałeś?

Ja jestem na 90% pewien, że ALSA może być zbudowana bez źródeł kernela.
ipsec pewnie też. LIDS zapewne nie, bo ingeruje w kod kernela.

Ja już robiłem takie rzeczy, że z źródeł kernela wyciągałem pojedyncze
pliki i z powodzeniem je kompilowałem do modułów (nie potrzebując całych
źródeł, tylko kernel-headers).

Pozdrowienia,
	Jacek