2.2 vs 2.4 -- propozycja

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 25 Lip 2001, 08:12:44 CEST

On Wed, Jul 25, 2001 at 07:01:01AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Skan nikomu nie zaszkodzi. ysłanie listu wymaga czyjeś inicjatywy i
> dostaniesz listy tylko od tych co go wyślą/będą mieli czas na wysłąnie
> listu.

User jakiegoś systemu wielodostępnego ściągnie sobie coś z
ftp.pld.org.pl. Co może pociągnąć za sobą np. to:

- że admin serwera wykryje skan i będzie miał (słuszne) pretensje do nas
- oprogramowanie (np. portsentry) na serwerze odetnie hosta z którego
  wykrył skan, co spowoduje że nikt więcej z tego serwera nie będzie
  mógł sobie ściągnąć PLD

Tobie może skany nie przeszkadzają --- OK, ale pozostaw pozostałym
użytkownikom prawo do prywatności (tak prywatnośći --- to jakiego
kernela używam to moja sprawa i nikomu nic do tego).
Także nie każdemu mogą się podobać próby połączeń na nie publiczne
serwisy.

Pomysł ze skanowaniem jest wyjątkowo chory, pobił chyba wszystkie twoje
"pomysły".

No i z tego co wiem, to skanowanie nmapem, które mogłoby dać
jakiekolwiek, przynajmniej częściowo wiarygodne, wyniki jest dość
kosztowne czasowo i nie tylko.

Pozdrowienia,
	Jacek