2.2 vs 2.4 -- propozycja

Śro, 25 Lip 2001, 11:29:45 CEST

On Wed, 25 Jul 2001, Yoss wrote:

> Witam.
> Sorry, ze sie wtracam, ale:

> Rzoumiem, ze Jacek jest adminem ftp, i wez pod uwage, ze to _on_
> bedzie odbieral te maile... To admin tego serwera straci czas na
> czytanie ich, i ewentualnie na napisanie 2 zdan wyjasnienia, ze to
> tylko w celach "badawczych"...

Zanim sie zabierzesz za myślenie za kogoś pomyś sam. Kto powiefdzieł że
skan ma być robiony z ftp.pld.org.pl ?

> [cut]
> Sluszne, niesluszne, kwestia gustu. Toczyly sie juz o tym dyskusje
> zarowno na p.c.o.l. jak i p.c.security. Takze tutaj dyskusja o tym
> czym jest skan zostanie bierozstrzygnieta. Ktos zawsze bedzie uwazal
> to za naruszenie prywatnosci, a ktos inny za "popatrzenie na drzwi".

Masz wogóle jakieś pojęcie o temacie ? Zmilcz lepiej jeżeli nie masz
pojęcia o czym piszesz :>

> A moze by poprosic kilka osob o umieszczenie ankiety w stylu "1)
> uzywam 2.4.x, 2) uzywam 2.2.x 3) wciagu 3 m-cy przechodze na 2.4.x".
> Taka ankieta bedzie miala te zalety w stosunku do skanu, ze:
> 1. Bedzie dobrowolna
> 2. Nie bedzie skanowaniem
> 3. Nawet jesli nie ograniczy sie do uzytkownikow PLD, to i tak
> miarodajne wyniki.

Rozumiem że chcesz się zgłosić do zorganizoe=wania tej ankiety ?
Jeżel itak to bardzo prosze.

> Wydaje mi sie, ze admini np. www.linuxindex.pl, www.pld.org.pl (no, tu
> na pewno ;) i kilku innych popularnych serwisow zgodza sie na jej
> umieszczenie i sam pomysl nie jest taki zly... jak sadzicie?

Widziałeś ile osób odpowiada na te ankiety ?