2.2 vs 2.4 -- propozycja

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Śro, 25 Lip 2001, 12:46:57 CEST

[skany, bla, bla]

odin: afaik żeby wykryć system operacyjny wystarczy nmapowi podać
jeden/dwa porty (najlepiej jeden otwarty i jeden zamknięty). Jeśli
wybierze się powiedzmy 80 i 23, to portsentry nawet nie piśnie.
ale to się pokaże w logach ippl powiedzmy, i jeśli ja bym zobaczył
takie coś i powiązał to z PLD to bym się wq** troche.

dwa: pomysł ze skanem i tak jest debilny, głownie z powodów
światopoglądowych ("a co ci do tego jaki mam kernel???!!")
no i oczywiście zakłamania danych (maskarada, ściaganie na inne
maszyny etc). na ankiety może nie odpowiada za dużo ludzi,
ale przynajmniej są dobrowolne i pewnie bardziej miarodajne.

tri: dmesg | mail jest też niezłym pomysłem, ale na pewno nie
powinien być włączony per default. (powody jak wyżej)

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-