2.2 vs 2.4 -- propozycja

Śro, 25 Lip 2001, 13:52:38 CEST

On Wed, 25 Jul 2001, Michal Moskal wrote:

> [skany, bla, bla]
>
> odin: afaik żeby wykryć system operacyjny wystarczy nmapowi podać
> jeden/dwa porty (najlepiej jeden otwarty i jeden zamknięty). Jeśli
> wybierze się powiedzmy 80 i 23, to portsentry nawet nie piśnie.
> ale to się pokaże w logach ippl powiedzmy, i jeśli ja bym zobaczył
> takie coś i powiązał to z PLD to bym się wq** troche.
>
> dwa: pomysł ze skanem i tak jest debilny, głownie z powodów
> światopoglądowych ("a co ci do tego jaki mam kernel???!!")
> no i oczywiście zakłamania danych (maskarada, ściaganie na inne
> [...]

Dopisz cztery:
"chcę sie zajać zbieraniem i analizą tych danych"

tak czy inaczje kwestia dotyczy około dwuch tysiecy punktów w sioeci na
których istnieje podejrzenie że jest PLD. Zapewne będzie tego mnei jjak
się wychwyci te adresy z których były odwołania apta.
Wszyscy biora te zasoby za darmo. Dla dobra włąsnego i ogółu także powinni
znieść ten jeden skan i to tym bardzij że opuiblikowane zostana tylko
wyniki sumaryczne. Nie bezie tam czarnej listy hosytów które jeszcze (a w
używają 2.2 (a w zasadzie dla czego ne 2.4).