2.2 vs 2.4 -- propozycja

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Śro, 25 Lip 2001, 13:20:36 CEST

On Wed, Jul 25, 2001 at 12:55:04PM +0200, wrobell wrote:
> Oczywiście narazie, ale np.: za pół roku bardzo by się przydało,
> ponieważ jak rozumiem (jeśli się mylę to ubijcie mnie) te syscalle
> znoszą 2GB limit na wielkość pliku.

Hm... raczej 4G, oglądałem przed chwilą includy kernela 2.2.19,
nie mam tam *64, a w asm/stat.h st_size jest unsigned long (podobnie
jest na axp, więc tam nie powinno być problemów, jako że long ma tam 64
bity). Natomiast z pobieżnej lektury sys/stat.h wynika że stat i spółka
mogą być przekierowywane. Tak czy siak wymaga to skompilowania progarmu
z z#definowanym __USE_LARGEFILE64 czy coś koło tego, czyli program
musi być do tego przygotowany przez autorów. Nie należy się chyba
tego spodziewać po większości programów, może jakieś do video czy czegoś
w tych okolicach. W każdym razie sama kompilacja glibc z tymi syscallami
chyba nie rozwiąże problemu...

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-