2.2 vs 2.4 -- propozycja

Andrzej Dopierała - Undefined undef w transilvania.eu.org
Śro, 25 Lip 2001, 17:09:57 CEST

On Wed, Jul 25, 2001 at 05:35:37PM +0200, Krzysztof Drewicz wrote:
> tu masz racje ja po prostu bym sie pod _masowym_ skanowaniem nie podpisal
> i tyle. jak ktos chce to niech skanuje ale od *siebie* nie z uczelni/pracy
> bo to moze miec zly wplyw na opinnie o pld (jak szef/rektor dostanie
> maila/ telefon ze mu tu jacys pldowcy...)
skanowanie to imo idiotyzm. Nie rozumiem jak ktokolwiek mogl wpasc na taki
pomysl. Jezeli bylo by to konieczne, moze by zaprzac do tego celu queso
nastawiony na jeden konkretny port np identa? Wtedy byloby to niezauwazalne, a
wiekszosc serwerow ftp(albo tcp_wrappers?) i tak sprawdzaja identa osobnika
nawiazujacego polaczenie?