2.2 vs 2.4 -- propozycja

Krzysztof Drewicz hunter w kittie.raszyn.pl
Śro, 25 Lip 2001, 17:35:37 CEST

On Wed, 25 Jul 2001, Lukas Dobrek wrote:

> [...]
> zlym podejsciu do bezpieczenstwa. Jak sie da automatycznie
> zbadac cos to tak nalezy robic a nie zawracac dupe. A jak komus zalezy na
> tym zeby nie dalo sie sprawdzic co ma za maszynke to niech sobie
> poodlubie. Ale dawno dawno temu jak czytalem Securitty Howto to tam
> gdzies bylo napisane, ze zmienianie nazwy usera root na drut nie jest
> wlasciwym podejsciem do bezpieczenstwa. Oczywiscie jak ktos sie nie
> zgadza jego sprawa ale ....
>
> Chociaz z drugiej strony: To nie jest tak, ze koniecznie trzeba robic tak
> jak masy wskazuja, bo one sie z reguly myla.
tu masz racje ja po prostu bym sie pod _masowym_ skanowaniem nie podpisal
i tyle. jak ktos chce to niech skanuje ale od *siebie* nie z uczelni/pracy
bo to moze miec zly wplyw na opinnie o pld (jak szef/rektor dostanie
maila/ telefon ze mu tu jacys pldowcy...)
 btw: przeciez to jest latwo oszukac.

> Lukasz
hunter