geninitrd/insmod ma problemy z przekazywaniem parametrów

trashcan man trash_tmp w poczta.onet.pl
Śro, 25 Lip 2001, 21:24:36 CEST

On Wed, Jul 25, 2001 at 03:14:45PM +0200, Michal Kochanowicz wrote:
> Ponieważ w dmesg znalazłem informację, że mogę za pomocą idebus wymusić
> częstotliwość ide dodałem do /etc/modules.conf
> options ide-mod idebus=64

chcialbym niesmialo zauwazyc, ze tego typu zabawy sa dosc ryzykowne
i prawdopodobnie przyniosa skutek dosc mocno inny od zamierzonego.
podkrecanie dyskow ide nie ma sensu, poniewaz z definicji jest to
tani szajs, ktory ledwo wytrzymuje parametry zgodne ze specyfikacja ;-)