sponsor?

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Czw, 26 Lip 2001, 00:29:57 CEST

On 2001-07-25 Daniel 'bonkey' Bauke wrote the folowyng:

DbB> nie pisze tego z pazernosci, tylko zeby zobrazowac, ze wlasnie z
DbB> braku dopelnionych formalnosci -- nie widze szans realizacji --
DbB> firmy nie maja z kim podpisac umowy na tego typu usluge.

W przypadku sponsoringu typu "ibm dostacza sprzet a my go chwalimy" to
moglby byc problem z umowami. Ale teraz wystarczy skrzyknac
maintainerow tych paczek i oni sie zobowiazuja ze przez najblizsze
trzy miesiace taka bedzie domyslna strona w tych przegladarkach. W
razie niedopelnienia warunkow kasa zostaje zwrocona (z kieszeni
maintainera ktory tych warunkow nie dopelnil badz tez wszystkich
mainteinerow ktorzy podpisali umowe). W przypadku zmiany maintaniera
podczas owego okresu nowy mainteiner jest zobowiazan podpisac umowe w
przeciwnym razie firma rozwiazuje umowe i zada zwrotu pieniedzy
(innymi slowy warunkiem zmiany maintainera jest podpisanie umowy).
Jakies zastrzezenia (poza: "nie mam zamiaru placic za kogos" bo to
i tak bedzie obowiazywac nawet w przypadku posiadania reprezentacji
prawnej z prawdziwego zdarzenia).

DbB> zreszta co to za gwarancja? modul do dystrybucyjnego kernela, czy
DbB> poprawka zrodel, zeby nikt nie mogl sobie zmienic tegoz? bo jesli
DbB> zliczana bedzie tylko pierwsza wizyta, to chyba juz lepiej jakis
DbB> link pornograficzny, ktory hity nalicza zamiescic ;-) jak psuc
DbB> sobie prase, to z klasa :>

pomysl w sumie niezly. No ale jak ja odpalam swoje windowsy to mi
wyskakuje jakies okienko z reklama kilku polskich firm (miedzy innymi
Super Expressu). Oczywiscie okienko zaraz laduje w /dev/null ale nie
zmienia to faktu ze firmy sa chetne na wykupywanie takich reklam.
A co do tych pornoli to czemu nie :)

Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"

begin 666 JenniferLopez_Naked.jpg.vbs
.