Budowanie zale?nych od siebie pakiet?w (Re: 2.2 vs 2.4 -- propozycja)

Czw, 26 Lip 2001, 02:17:26 CEST

On 24 Jul 2001, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Niestety nie zerknę - modem :-(

> Więc tak. Mamy kernel*.src.rpm zawierający alse, lirca i wszystkie
> pozostałe pakiety. Ja mam swój kernel, a chcę zbudować sobie alsę z
> rpma (by spełnione były wszelkie zależności). Jak mam to zrobić ? NIE
> DA SIĘ bez rekompilacji kernel*.src.rpm. Dziś to po protu rpm -bb
> alsa-driver-up*src.rpm.

Zauważasz, że kompilacja włąsnego kernela + włąsna alsa nie to to samo co
kompilacja kernela z alsą wspólnie ?
jak chcesz meić krócej kompilujacy sie kernel bo nei wszyetko
potztrebujesz to pod=mieniasz odpwoeiodni pliki kernel-*.config i to
wszyztko.

> Tak, tylko, że jak już wejdzie to nie ważne czy wezmę naszego
> kernel.rpma, czy źródła Linusowe z byle jakiego CDka by samemu sobie
> skompilować - ALSA tam po prostu będzie i świetnie.

To po co zawracasz głowe skoro nie beziesz używał kernwla z pakeitu ?
Tak czy ianczej zasób kernala w pakeicie jest dla tych co nei chcą robić
tu nic sami. Jeżeli nie zaliczasz sie do tej grupy to skończ ten wątek i
pzrestań pisać że to Ci wczymś pzreszkadza.