Budowanie zale?nych od siebie pakiet?w (Re: 2.2 vs 2.4 -- propozycja)

Wto, 24 Lip 2001, 23:41:59 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Radze zrknać na kernel 2.4 z MDK czy RH.
Niestety nie zerknę - modem :-(

> Nie wiem na podstawie czego to wysnułeś.
Więc tak. Mamy kernel*.src.rpm zawierający alse, lirca i wszystkie
pozostałe pakiety. Ja mam swój kernel, a chcę zbudować sobie alsę z
rpma (by spełnione były wszelkie zależności). Jak mam to zrobić ? NIE
DA SIĘ bez rekompilacji kernel*.src.rpm. Dziś to po protu rpm -bb
alsa-driver-up*src.rpm.

> Jak ALSA wejdzie do kernela to beziesz miał dokłądnie to o czym mówisz.
> Przygotowanai na to widac juz wyraźniej. 2.5 jest już neidaleko.
Tak, tylko, że jak już wejdzie to nie ważne czy wezmę naszego
kernel.rpma, czy źródła Linusowe z byle jakiego CDka by samemu sobie
skompilować - ALSA tam po prostu będzie i świetnie.

A jeśli Ty wsadzisz alsę do naszego kernela to wystąpi punkt 2).

> To jest upierdliwość wogóle kernela .. nie kernela naszego.
> Nie do mnei pretensje.
Czytaj uważnie! Nie chodzi o sam kernel.  Aktualnie by zrobić sobie
rpma z alsą czy lircem wystarczy, że ściągnę via modem lirc*.src.pm
lub alsa-driver-up*.src.rpm! Kernela mam własnego. A Ty chcesz bardzo
mnie zmusić do ściągania całego kernel*.src.rpm.

> przeprzasam o module do nvidi zapomniałem. lirc jeszcze nie jest na ftp.
> Liczyłem tylko to co jest na ftp. Modów do nvidi nie wymaga integrowania
> bo to juz gotowy kompilat.
Nvidia wymaga kompilowania (sprawdz lepiej zanim coś napiszesz).
I myśl bardziej ogólnie - uwzględnianie tylko tego co jest na ftpie to
proszenie się o kłopoty. Mamy jeszcze trochę w cvsie + potencjalnie
masę oprogramowania nie znajdującego się w naszym cvsie (SPECS).

> na spokojnie przyszyukuję zasoby w branchu. Zaciagniesz -> posmakujesz ->
> ocenisz. Gadamy o tym co jemy przy pustych tależach.
Ok. Tylko nie myśl o przemycaniu tego na HEAD.

--
 Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl/