Budowanie zale?nych od siebie pakiet?w (Re: 2.2 vs 2.4 -- propozycja)

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Czw, 26 Lip 2001, 11:18:47 CEST

On Thu, Jul 26, 2001 at 02:17:26AM +0200, Tomasz K?oczko wrote:

> Zauważasz, że kompilacja włąsnego kernela + włąsna alsa nie to to samo co
> kompilacja kernela z alsą wspólnie ?
> jak chcesz meić krócej kompilujacy sie kernel bo nei wszyetko
> potztrebujesz to pod=mieniasz odpwoeiodni pliki kernel-*.config i to
> wszyztko.

> To po co zawracasz głowe skoro nie beziesz używał kernwla z pakeitu ?
> Tak czy ianczej zasób kernala w pakeicie jest dla tych co nei chcą robić
> tu nic sami. Jeżeli nie zaliczasz sie do tej grupy to skończ ten wątek i
> pzrestań pisać że to Ci wczymś pzreszkadza.
Ty naprawde nie rozumiesz tego o czym On mowi?
Czy poprosu olewasz ? Bo o tym, ze to przeszkadza mowilem ja, zagrodzki,
blues, baggins, wiget, i teraz Arek, i kazdy z nas mowi o tym samym.
Ale poniewaz nie umiemy tak zajebiscie logicznie myslec to poprostu
nie odpowiadasz na nasze uwagi z zalozenia, czy co?

Lukasz
--
Łukasz Dobrek
Institut für Theoretische Physik