Budowanie zale?nych od siebie pakiet?w (Re: 2.2 vs 2.4 -- propozycja)

Pią, 27 Lip 2001, 20:12:55 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Zauważasz, że kompilacja włąsnego kernela + włąsna alsa nie to to samo co
> kompilacja kernela z alsą wspólnie ?
Nie bo kernel kompiluje RAZ, a alsę tak CZĘSTO jak się pojawi nowa
wersja.

> To po co zawracasz głowe skoro nie beziesz używał kernwla z pakeitu
> ?
U siebie mam kernel z pakietu, w jednej z firm już nie.

> Tak czy ianczej zasób kernala w pakeicie jest dla tych co nei chcą robić
> tu nic sami. Jeżeli nie zaliczasz sie do tej grupy to skończ ten wątek i
> pzrestań pisać że to Ci wczymś pzreszkadza.
Załóżmy, że Twoja propozycja przejdzie. Chcesz więc by trzeba było
aktualizować zarówno np. alsa-driver-{up,smp}.spec + kernel.spec
zawierający alse? Widać lubisz dublować robotę.

Jeśli teraz powiesz mi, że alsa-driver-{up,smp}.spec nie będzie
potrzeby aktualizować bo jest kernel.spec to tym samym ZMUSZASZ do
używania kernela z PLD albo zabawy z alsą samemu. Mam rozumieć, że
chcesz by swobodność (będąca jedną z istotnych zalet PLD) używania
kerneli z rpma i z tgz była zlikwidowana?

I ostatnia sprawa. To nie jest MOJA opinia. To jest opinia WSZYSTKICH
(poza Tobą) osób, które się wypowiedziały w tej kwestii, a jest ich
nie mało.

> kloczek

ps. Nie cierpię zmuszania kogokolwiek do czegokolwiek.
--
 Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl/