lukasz: SPECS tin.spec

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Pią, 27 Lip 2001, 20:55:11 CEST

On Thu, 26 Jul 2001, PLD CVS wrote:

> Module name:	SPECS
> Changes by:	lukasz	01/07/26 02:17:39
>
> Modified files:
> 	.              : tin.spec
>
> Log message:
> - removed ctrl-h.patch, it works great without it

Działa Ci? Bo mnie ten nowy tin po wyrzuceniu tego patcha przestaje
obsługiwać Ctrl-H czyli właśnie wyświetlanie pełnych nagłówków.
To co wysyła Ctrl-H zależy od terminfo a tin ma to na stale zaszyte.
Jak chcesz rzeczy tego typu poprawic _dobrze_ wyruguj wszystkie kody
z #define'ow i tak popraw tina by je brał z terminfo.

Patch ktorego jakis czas temu wrzuciłem zamieniał z \bs na \127,
bo nasze backspace i ctrl-h wysylaja własnie znak delete....

Dzisiejsza wersja z ftp ( 1.5.9-5) działa żle.

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-