lukasz: SPECS tin.spec

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Sob, 28 Lip 2001, 00:02:13 CEST

On Fri, 27 Jul 2001, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Działa Ci? Bo mnie ten nowy tin po wyrzuceniu tego patcha przestaje
> obsługiwać Ctrl-H czyli właśnie wyświetlanie pełnych nagłówków.
> To co wysyła Ctrl-H zależy od terminfo a tin ma to na stale zaszyte.
> Jak chcesz rzeczy tego typu poprawic _dobrze_ wyruguj wszystkie kody
> z #define'ow i tak popraw tina by je brał z terminfo.

Hmm, testowałem na team.pld.org.pl działał bardzo dobrze bez patcha.
Na moich maszynach pldowo-redhatowych również nie było problemów.
W ogóle w nowym tinie jest coś takiego jak /etc/tin/keymap i tam pewne
rzeczy można sobie dowolnie pomapować.

pozdrawiam urlopowo.

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*