Makro host_alias w najnowszym rpm-ie

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Wto, 31 Lip 2001, 10:19:42 CEST

Witam!

Dnia Tue, 31 Jul 2001 10:22:49 +0200 (CEST) Jacek Rzęsista wypocił(a):

> Po upgradnięciu na najnowszego rpm-a, bez przerwy mam taki komunikat:
> błąd: Macro %_host_alias has empty body
> Po czym reszta wykonuje się raczej prawidłowo ...
> Wersja rpma to rpm-4.0.2-27.i586.rpm. Ktoś się orientuje o co chodzi ?

Wersja z test (4.0.2-28) też ma ten błąd :( ale widocznie jest
nieszkodliwy skoro nikomu więcej to nie przeszkadza.

                  Pozdrawiam
                         Artur

LAST MINUTE: Goraca oferta turystyczna
http://turystyka.interia.pl/id/bank/minute/www/last/minute