Makro host_alias w najnowszym rpm-ie

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 31 Lip 2001, 11:54:00 CEST

On Tue, 31 Jul 2001, Artur Flinta wrote:

> Wersja z test (4.0.2-28) też ma ten błąd :( ale widocznie jest
> nieszkodliwy skoro nikomu więcej to nie przeszkadza.

Przeszkadza,denerwuje i co tam jeszcze tylko możliwe...

Przyglądałem się temu i... wygląda na to, jakby autoconf przestał
rozpoznawać host_alias podczas budowania. Zmienna ta powinna mieć wartosc
taka sama ja _host (tzn - zwykle ma...), czyli iX86-pld-linux

pozdr.  Paweł Gołaszewski
R.I.P. - rest in pieces ...