Makro host_alias w najnowszym rpm-ie

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 31 Lip 2001, 12:06:03 CEST

On Tue, 31 Jul 2001, Blues wrote:
> Przeszkadza,denerwuje i co tam jeszcze tylko możliwe...
>
> Przyglądałem się temu i... wygląda na to, jakby autoconf przestał
> rozpoznawać host_alias podczas budowania. Zmienna ta powinna mieć wartosc
> taka sama ja _host (tzn - zwykle ma...), czyli iX86-pld-linux

Sam sobie odpowiadam....

Winne tutaj jest macro %configure - tymczasowo zmieniłem to na
%configure2_13

Po przebudowie z tym makrem zestaw zmiennych jest następujący:
%_host                  i586-pld-linux-gnu
%_host_alias            i586-pld-linux
%_host_cpu              i586
%_host_vendor           pld
%_host_os               linux-gnu