zagrodzki: SOURCES kernel-i386-BOOT.config kernel-i386.config kernel-i386-smp.config kernel-i586.config kernel-i586-smp.config kernel-i686.config kernel-i686-smp.config

Pią, 1 Cze 2001, 01:18:26 CEST

On Fri, 1 Jun 2001, Sebastian Zagrodzki wrote:

> kwestia gustu, znaczy się :>
> a to może właśnie w drugą stronę - z bconda w module? ;)

> a potem będzie
> kernel-serialconsole-smp
> kernel-serialconsole-fb
> kernel-serialconsole-fb-smp
> kernel-fb-smp
> itd? chyba kiepski pomysł...

Jasne i to tymbardziej, że jak ktoś używa FB to zapewne nie będzie mu
potrzebne konsola po łączu szeregowym. Czyli albo serial wkompilowany i
wsparcie do serial console albo FB i serial w module.