zagrodzki: SOURCES kernel-i386-BOOT.config kernel-i386.config kernel-i386-smp.config kernel-i586.config kernel-i586-smp.config kernel-i686.config kernel-i686-smp.config

Jan Rekorajski baggins-pld w sith.mimuw.edu.pl
Pią, 1 Cze 2001, 01:34:18 CEST

[piątek, 01 czerwiec 2001], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Jasne i to tymbardziej, że jak ktoś używa FB to zapewne nie będzie mu
> potrzebne konsola po łączu szeregowym. Czyli albo serial wkompilowany i
> wsparcie do serial console albo FB i serial w module.

A poza tym to ani w 2.2 ani w 2.4 nie ma pakietu kernel-fb...

IMO serial powinien być na stałe w kernelu instalacyjnym (BOOT) a w
pozostałych moduł a na stałe jako bcond do samodzielnej kompilacji.

Janek