zagrodzki: SOURCES kernel-i386-BOOT.config kernel-i386.config kernel-i386-smp.config kernel-i586.config kernel-i586-smp.config kernel-i686.config kernel-i686-smp.config

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 2 Cze 2001, 12:37:50 CEST

On Fri, Jun 01, 2001 at 11:15:53PM +0200, GoTaR wrote:
> Wiecie, tak czytam i się zastanawiam: czy przekompilowanie raz na 4
> miechy kernela jest aż takim problemem, żeby musiał być taki super
> do wszystkiego w distro? W końcu jak admin ma te maszynki to za coś mu
> płacą;-)
Ale nie za to, żeby siedział dwa dni i kompilował kernele próbując
wszystkich opcji, aż znajdzie coś co będzie pasowało na jego serwery.
Ja se kernela mogę skompilować, ale z src.rpm lub spec, z którego
wyjdzie mi kernel obsługujący wszystko co mogę zachcieć (do następnego
razu gdy będzie _trzeba_ zmienić kernela) użyć.
I taki właśnie powinien być kernel w dystrybucji. Niewyobrażalne dla
mnie jest, żebym musiał przekompilowywać kernel, żeby np. użyć jakiejś
zaawansowanej funkcji routigu, czy czegokolwiek innego.

Pozdrowienia,
        Jacek