zagrodzki: SOURCES kernel-i386-BOOT.config kernel-i386.config kernel-i386-smp.config kernel-i586.config kernel-i586-smp.config kernel-i686.config kernel-i686-smp.config

GoTaR gotar w priv0.onet.pl
Sob, 2 Cze 2001, 14:49:23 CEST

On Sat, Jun 02, 2001 at 12:37:50 +0200, Jacek Konieczny wrote:

> Ale nie za to, żeby siedział dwa dni i kompilował kernele próbując
> wszystkich opcji, aż znajdzie coś co będzie pasowało na jego serwery.

!? To Ty kompilujesz kernela na chybił trafił!?

> Ja se kernela mogę skompilować, ale z src.rpm lub spec, z którego
> wyjdzie mi kernel obsługujący wszystko co mogę zachcieć (do następnego
> razu gdy będzie _trzeba_ zmienić kernela) użyć.

A make oldconfig czy cuś to się zepsuło?

> I taki właśnie powinien być kernel w dystrybucji. Niewyobrażalne dla
> mnie jest, żebym musiał przekompilowywać kernel, żeby np. użyć jakiejś
> zaawansowanej funkcji routigu, czy czegokolwiek innego.

Geezzz... to kompilujesz wszystko; albo w te nieszczęsne moduły, o które
się toczy batalia albo i nie. Po to ktoś wymyślił taką architekturę,
żeby dało się wszystko zrobić, a wrzucanie wszystkich możliwych wariacji
kernela do distro to IMHO idiotyzm.
Nie mam serwera, ale na prawdę nie rozumiem - chyba wiesz, czy na Twoich
maszynach jest więcej procków, jakieś karty wieloportowe, które się
sypią i trzeba moduł czy nie, czy chcesz tych wszystkich pierdół czy
nie. Więc pytam raz jeszcze: co za problem!?
Więc pytam jeszcze raz: skoro na maszynach produkcyjnych kernela zmienia
się relatywnie bardzo rzadko, to co za problem dać to make oldconfig?

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>