802.1Q - na 2.2.19

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 9 Cze 2001, 21:50:35 CEST

On Sat, 9 Jun 2001, Marcin Bohosiewicz wrote:
> Widze ze pakiet w repo jest (vlan-1.0.1.tar.gz) i spec tez.
> Tylko patch na kernel tylko na 2.4.x widze w specu, czemu na 2.2.19
> tego nie wlaczyc? Potrzebuje tego do 3 hostow podpietych do Cisco 3548XL,
> ktore moglby za poligon doswiadczalny poczatkowo sluzyc.
> Daloby sie tego patcha dorzyucic do kernel.spec? Z tego co sprawdzalem
> trzeba poprawic tylko jeden Makefile, zeby patch nakladal sie bezblednie.
> Z tego co ogladalem pakiet vlan jak sie ma headery ze spatchowanego kernela
> buduje sie jak nalezy. Trzeba tylko rc-scripts troche poprzerabiac.
> [...]

buduje się poprawnie i fajnie działa :)

Potrzebny jest tylko vconfig (jest w repo), i ... niestety poprawki w
sterownikach kart sieciowych. Problemem jest tu MTU, który jest w
większości za duży, żeby karta chodziła poprawnie.
Można to zmienić na stałe w sterowniku (tak mam u siebie, ale w
dystrybucyjnym to jest nieporządane raczej) albo w wywołaniu interfejsu.

Tak tylko informuje, bo te problemy mogą się pojawić przy przerabianiu
wszystkiego...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
Windows message:
"CPU not found. Software emulation"