Budowanie RPM-ów i niechciane zależności

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Śro, 13 Cze 2001, 09:48:14 CEST

On Tue, 12 Jun 2001, Jakub Bogusz wrote:

> A co daje rpm -q --provides ircd ?
> Może ma wpisaną jakąś bzdurę, np. libc.so.6 - co łapie find-provides.

No tak... wszystko jasne:

[joshua w serv joshua]$ rpm -q --provides ircd
ld-linux.so.2
ld-linux.so.2(GLIBC_2.0)
ld-linux.so.2(GLIBC_2.1)
ld-linux.so.2(GLIBC_2.1.1)
ld-linux.so.2(GLIBC_2.2)
libcrypt.so.1
libcrypt.so.1(GCC.INTERNAL)
libcrypt.so.1(GLIBC_2.0)
libc.so.6
libc.so.6(GLIBC_2.0)
libc.so.6(GLIBC_2.1)
libc.so.6(GLIBC_2.1.1)
libc.so.6(GLIBC_2.1.2)
libc.so.6(GLIBC_2.1.3)
libc.so.6(GLIBC_2.2)
libnsl.so.1
libnsl.so.1(GCC.INTERNAL)
libnsl.so.1(GLIBC_2.0)
libnsl.so.1(GLIBC_2.1)
libnsl.so.1(GLIBC_2.2)
libnss_dns.so.2
libnss_dns.so.2(GCC.INTERNAL)
libnss_dns.so.2(GLIBC_2.0)
libnss_files.so.2
libnss_files.so.2(GCC.INTERNAL)
libnss_files.so.2(GLIBC_2.0)
libnss_files.so.2(GLIBC_2.1)
libnss_files.so.2(GLIBC_2.2)
libresolv.so.2
libresolv.so.2(GCC.INTERNAL)
libresolv.so.2(GLIBC_2.0)
libresolv.so.2(GLIBC_2.1)
libresolv.so.2(GLIBC_2.2)
ircd = 2.10.3-1

Ja się nie dziwię, że wszystko miało "requires: ircd" :-)))

Nie chce mi się nawet dochodzić do przyczyny - widzę, że do PLD już weszło
ircd. Ten swój pakiet to przebudowywałem z jakichś źródeł na contribie :-)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl