Budowanie RPM-ów i niechciane zależności

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Śro, 13 Cze 2001, 18:09:28 CEST

On Wed, Jun 13, 2001 at 09:48:14AM +0200, Jacek Osiecki wrote:

> No tak... wszystko jasne:
>
> [joshua w serv joshua]$ rpm -q --provides ircd
> ld-linux.so.2
> ld-linux.so.2(GLIBC_2.0)
[ciach]

Coś mi to przypomina - była kiedyś przez chwilę zepsuta wersja rpm
(w okolicach 4.0.2-3 - nie wiem, czy w ogóle trafiła na ftp), która
zamieniała requires i provides.

Skąd masz ten pakiet z ircd? Jeżeli sam budowałeś, to mając rpm z PLD?

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/