pld-i586.iso nie wchodzi na 700MB p?yt?

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Wto, 19 Cze 2001, 18:08:39 CEST

wtorek 19/06/2001  0:54:46, Rafał Kleger-Rudomin:

> Wygląda też że poldka można by łatwo dostosować, generalnie
> on najpierw sprawdza listę, potem leci alfabetycznie, poza
> oczywiście pakietami które ze względu na zależności muszą być wcześniej
> instalowane.

Nie alfabetycznie; pakiety są posortowane wg. Prereqów i Requires,
więc dobrym podziałem ze względu na instalację od zera będzie
odcięcie końca listy wyświetlanej po '* Installation order:'
($ poldek -Vvvv).

Trzeba by jeszcze zapewnić, że pakiety w okolicach "punktu podziału"
nie wymagają siebie wzajmnie (pętla w Requires powoduje
konieczność jednoczesnej instalacji tak zapętlonych pakietów).

Mogę dorobić do poldka jakieś --split=650MB, jeżeli oczywiście
taki sposób dzielenia zostanie uznany za sensowny.

IMHO wygodniej będzie, jeżeli na ftpie zostanie jak jest,
a dzielenie będzie robione przy produkcji iso.