pld-i586.iso nie wchodzi na 700MB p?yt?

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 19 Cze 2001, 19:03:17 CEST

On Tue, 19 Jun 2001, Paweł A. Gajda wrote:
> Nie alfabetycznie; pakiety są posortowane wg. Prereqów i Requires,
> więc dobrym podziałem ze względu na instalację od zera będzie
> odcięcie końca listy wyświetlanej po '* Installation order:'
> ($ poldek -Vvvv).
> Trzeba by jeszcze zapewnić, że pakiety w okolicach "punktu podziału"
> nie wymagają siebie wzajmnie (pętla w Requires powoduje
> konieczność jednoczesnej instalacji tak zapętlonych pakietów).
> Mogę dorobić do poldka jakieś --split=650MB, jeżeli oczywiście
> taki sposób dzielenia zostanie uznany za sensowny.

Piekny pomysl...
Jesli mozna jeszcze sie wtracic to jakas forma listy wsadowej, zeby mozna
bylo programowi narzucic, ze pomimo iz dany program dalej wypada w
kolejnosci i moglby niechcacy wyleciec to mimo wszystko chcemy go miec w
danej czesci. cos w formie:
part 1 {
kernel
setup
}

part 2 {
}

> IMHO wygodniej będzie, jeżeli na ftpie zostanie jak jest,
> a dzielenie będzie robione przy produkcji iso.

Dobrze gada - dac mu wodki :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
Windows message:
"CPU not found. Software emulation"